lunes, 24 de enero de 2011

La dansa en el teatre

Anteriorment la dansa i el teatre es podien considerar dos géneres diferenciats.


La dansa sempre s'ha considerat com una forma d'expressió, en el qual només interactuaven la persona i la música, sense cap tipus de parla.


El teatre des del meu punt de vista el considero com una altra forma d'expressió però a diferència de la dansa aquest imita o representa seqüencies o histories de coses viscudes o inventades. Normalment es reprensenten histories de fets passats.


Dins del gènere del teatre han sorgit els musicals, en els quals es combinen interpretació i balls sense oblidar que aquells que ho realitzen també canten.


Un bon exemple d'un dels musicals més actuals del moment és el de "Hoy no me puedo levantar".

4 comentarios:

  1. Noelia!
    M'encanten els musicals, i penso que si juntes un musical amb dansa pot quedar molt maco.

    Salutacions!

    ResponderEliminar
  2. Mònica!
    A mi m'encanten els musicals, sempre que hi puc els vaig a veure perquè m'agrada molt la combinació amb la que estan formats.

    Un petó!

    ResponderEliminar
  3. Penso que estàn molt bé els musicals i són unes grans obres d'art ha de ser molt difícil poder transmetre un guió amb molt poques paraules i només amb musica i la simple expressió dels cossos.
    Bona feina Noelia, molt currat!
    Saludos!

    ResponderEliminar
  4. Moltes gràcies pel teu comentari Pau!

    Un petó!

    ResponderEliminar